آشيانه


آشيانه


بمب اتم رویانیان در فصل نقل و انتقالات!

بمب اتم رویانیان در فصل نقل و انتقالات!

حرف های ضد و نقیض در مورد وضعیت کنونی سید مهدی رحمتی دروازه بان اول استقلال بسیار زیاد است، این ملی پوش فصل خوبی را از نظر مالی در استقلال سپری نکرد.

با پایان بازی های لیگ هنوز وضعیت رحمتی مشخص نیست و به همین خاطر وی برای ماندن در استقلال مردد شده است. از منابع غیر رسمی شنیده می شود سنگربان آبی پوشان از سپاهان پیشنهاد داشته و حتی مذاکرات اولیه را هم با آن ها انجام داده اما وی بر سر مسایل نامشخص با طلایی پوشان اصفهان به توافق نرسید و بی خیال حضور مجددش در تیم سابق خود شد.

با این حال رویانیان هم که از سال گذشته به دنبال جذب این بازیکن بود محتمل است که از فرصت استفاده کرده و به رحمتی پیشنهاد بدهد.

با رفتن سید مهدی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس جنجالی ترین خرید نقل و انتقالات لیگ سیزدهم را انجام می دهد، البته یک منبع غیر رسمی به جز پیشنهاد رحمتی از حضور احتمالی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در جمع سرخپوشان خبر داد، با این حساب اگر مسئولان باشگاه استقلال فکری برای بی پولی تیم نکنند بازیکنان تیمشان را یکی پس از دیگری از دست خواهند داد.

بد نیست بدانید نکونام از چند تیم عربی پیشنهاد دارد اما وی علاقه ی بسیاری برای توپ زدن در تیم های ایرانی را دارد و دوست دارد در تهران بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |